رئیس سازمان بورس گفت: بنده ترجیح می‌دادم به صورت مشاوره در خدمت تیم اقتصادی دولت چهاردهم باشم اما دکتر همتی تکلیف کردند که به سازمان بورس بیایم.

حجت‌اله صیدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، حجت‌الله صیدی در آئین تودیع و معارفه روسای این سازمان گفت: بورس در آستانه جهشی بزرگ قرار دارد و دلیلی ندارد که ارزش آن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار نرسد.

وی اضافه کرد: بنده ترجیح می‌دادم به صورت مشاوره در خدمت تیم اقتصادی دولت چهاردهم باشم اما دکتر همتی تکلیف کردند که به سازمان بورس بیایم.

صیدی افزود: به ۲ دلیل تصمیم گرفتم این تکلیف را بپذیرم، بنده از زمانی که بورس در خیابان سعدی بود در بازار سرمایه بزرگ شده‌ام و در این بازار شاگردی کرده‌ام.

رئیس بورس ادامه داد: دوم این‌که به ظرفیت‌های بازار سرمایه ایمان داشتم. معتقدم بازار سرمایه در آستانه جهش قرار دارد. دلیلی ندارد بازار سرمایه بزرگ نشود و ارزش آن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار نرسد.

رئیس سازمان بورس گفت: اتفاق عجیبی که در اردیبهشت ۱۴۰۲ رقم خورد دیگر نباید اتفاق بیفتد. طبق هماهنگی انجام شده با دکتر همتی وزیر اقتصاد قرار بر این است که این نوع عدم قطعیت‌ها در بازار سرمایه کاهش پیدا کند.

کد خبر 882139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 0
    ۲۰۰٪رشد بدید مردم به پول ۴سال پیش خودشون برسند